کسب درآمد دلاری رایگان

  • ۰
  • ۰

دامیننس که در معنی لغوی یعنی تسلط یا سلطه می باشد این روزها در مارکت ارز دیجیتال بسیار شنیده می شود .

دامیننس که بیشتر در مورد بیت کوین مطرح می گردد به معنی سهم از بازار بیت کوین می باشد . به این معنی که اگر ارزش بازار یا همان مارکت کپ هر رقمی باشد و آن را معادل ۱۰۰ درصد بگیریم …… ارزش بازار یا مارکت کپ بیت کوین چه سهمی از ۱۰۰ درصد را به خود اختصاص می دهد . به عنوان مثال مارکت کپ بیت کوین ممکن است ۴۰ درصد ارزش کل بازار را تشکیل دهد و با رشد قیمتی پس از مدتی ۶۰ درصد ارزش کل بازار را به خود اختصاص دهد .

این معیار این روزها در بازار ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد و عده ای از تریدرها بر این اساس ترید می کنند .

دلیلی که برای استفاده از این آیتم می توان پیدا کرد این می باشد که چون ارزهای دیجیتال مجازی هستند و عملا نمی توان پول و نقدینگی را به این بازار تزریق کرد برای بالا رفتن قیمت یک ارز فشار خرید و تقاضا باید از سمت دیگر کوین ها ایجاد گردد و این منجر به کاهش قیمت آلت کوین ها و افزایش قیمت بیت کوین می گردد و تحلیل گران بر این عقیده اند که دامیننس بیت کوین همواره به سمت حالت بالانس گرایش پیدا می کند و زمانی که دامیننس بیت کوین بسیار کاهش پیدا کرده پوزیشن خرید باز می کنند و زمانی که دامیننس آن از حالت بالانس بالاتر رفته پوزیشن فروش باز می کنند .

بالانس دامیننس بیت کوین به صورت تجربی و بر اساس نظر شخصی یک تریدر به عنوان یک خط میانگین بلندمدت در نمودار ارزش بازار بیت کوین و ارزش کل بازار به دست می آید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی