کسب درآمد دلاری رایگان

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای ساخت کیف پول بیت کوین مطمئن از طریق سایت زیر اقدام کنید و مراحل را بادقت کامل کنید. این کیف پول برای دریافت بیت کوین لازم هست. در طی مراحل کلیه کدها را حتما یادداشت کنید.


https://blockchain.com

  • None 33
  • ۰
  • ۰

تعریف تحلیل تکنیکال چیست

تحلیل تکنیکال یا تحلیل تکنیکی (Technical Analysis) روشی برای پیش بینی قیمت در بازارها، بر اساس مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم معاملات در آن بازار است.

  • ۰
  • ۰

قیمت بیت کوین از ابتدای سال 2019 بیش از 120 درصد افزایش یافته است. با این حال اغلب شاخص ها نشان می دهد که نیروی بزرگ فومو هنوز آغاز نشده است.

فرصت های از دست رفته

در طول سال 2018 این جمله بارها تکرار شد:

اگر شما در اوایل سال 2017 بیت کوین را می خریدید حالا x یا y یا z درصد سود کرده بودید.

در شروع سال 2017 و در ماه ژانویه قیمت بیت کوین کمتر از 1000 دلار بود. اما قیمت بیت کوین در اواسط ماه دسامبر همان سال به 20 هزار دلار رسید.

  • ۰
  • ۰

تعیین حد ضررآیا شما هم جزو معامله‌گرانی هستید که بازار را درست پیش‌بینی می‌کنید، اما همیشه با فعال شدن زود هنگام حد ضرر با زیان از بازار خارج می‌شوید؟ تعیین حد ضرر به استراتژی معاملاتی بستگی دارد. با این حال دیدگاه‌های غلطی در میان معامله‌گران در رابطه با تعیین حد ضرر وجود دارد و چنین دیدگاه‌های غلطی می‌توانند بر عملکرد معامله‌گر تأثیر بگذارند. حتی بسیاری از معامله‌گران تازه‌کار به حد ضرر توجهی ندارند و آن را به طور “ذهنی” تعیین می‌کنند. اما آیا راهی وجود دارد که بدون تغییر ریسک معامله، حد ضرر را افزایش داد؟ اصلاً افزایش حد ضرر چه مزیتی برای معامله‌گر دارد؟
بسیاری از معامله‌گران از افزایش حد ضرر می‌ترسند و بیشتر تمایل دارند که از حد ضررهای کوتاه استفاده کنند. از نظر این دسته از معامله‌گران، هر چه حد ضرر معامله کوتاه‌تر باشد، ریسک به ریوارد معامله توجیه بیشتری خواهد داشت. اما تعیین حد ضرر تنها به استراتژی معاملاتی شما بستگی ندارد. عوامل زیادی در تعیین حد ضرر نقش دارند. حجم معامله عامل مهم دیگر در تعیین حد ضرر است. برای آن دسته از معامله‌گرانی که درک درستی از اهمیت تعیین حد ضرر ندارند، شاید توضیح مفهوم حد ضرر اهمیت آن را برای معامله‌گران روشن کند. حد ضرر یعنی جایی که تحلیل معامله‌گر نقض می‌شود و بازار بر خلاف پیش‌بینی معامله‌گر حرکت می‌کند. در چنین شرایطی با فعال شدن دستور حد ضرر، معامله بسته می‌شود و از زیان بیشتر معامله‌گر جلوگیری می‌کند.

  • ۰
  • ۰

بطور کلی می توان گفت حد ضرر یا استاپ لاس Stop loss یعنی بازه ای از قیمت که شما انتخاب می کنید تا معاملات ضررده بسته شوند تا از ضرر بیشتر جلوگیری کنید.البته گاهی اوقات دستور استاپ لاس می تواند در سود نیز عمل کند یا حتی در نقطه صفر به صفر.

اما بطور کلی باید اذعان کرد که حد ضرر یا استاپ لاس در معاملات بسیار ضروری بوده و جز اصلی معاملات در بازارهای مالی می باشد. بطور کلی در تمام استراتژی های معاملاتی سوده در بازار های مالی شما باید مقدار ریسک و حد ضرر را به راحتی باید بتوانید محاسبه کنید. در غیر این صورت یک گام اصلی از سیستم معاملاتی ناقص خواهد ماند. در تمام مراحل معاملات مارجینی و غیر مارجینی شما صد در صد نیازمند به دانستن حداکثر ضرر احتمالی هستید و لازم هست که به صورت دستی یا اتوماتیک آنرا اعمال کنید.

  • ۰
  • ۰

Binance یک صرافی چینی در حال رشد در بازار ارزهای رمزپایه است. صرافی بایننس توانست در مدت 5 ماه در میان ده صرافی برتر ارزهای دیجیتال در جهان قرار گیرد. محبوبیت صرافی بایننس به سبب ویژگی های کابردی آن از جمله پشتیبانی از چندین زبان مختلف (انگلیسی، چینی، ژاپنی، کره ای)، داشتن رابط کاربری ساده و توانایی بسیار بالا در سرعت پردازش داده ها است. Binance قادر به پردازش 1.4 میلیون سفارش در ثانیه است.

Binance در حال حاضر بزرگترین صرافی ارزهای رمزپایه در جهان است که بطور میانگین بیش از 6 میلیارد دلار دارایی طی 24 ساعت در آن معامله می شود. در حالی که این صرافی مدتی پیش از طریق یک ICO راه اندازی شد، در حال حاضر به عنوان یک جایگزین خوب برای Bittrex تلقی می شود. با توجه به آسیایی بودن Binance، تاکنون کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل یا محدودیتی مواجه نشده و در حال حاضر به ایرانیان نیز خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. در این مقاله به آموزش بایننس و نحوۀ استفاده از آن جهت مبادلات ارز های دیجیتال در پنج بخش مجزا می پردازیم :

  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency شکل خاصی از پول دیجیتال است که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنند.

ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی است که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند.

کریپتوکارنسی‌ها را می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگری ارسال کرد. یعنی برای ارسال ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانک‌ها یا هر سازمان واسطه‌ دیگری نخواهید داشت.

ارزهای دیجیتال همانند ریال و دلار پول‌هایی هستند که با سازوکار مختلفی ایجاد و توزیع می‌شوند. فرایند خلق برخی از این پول‌ها مانند بیت کوین با ماینینگ انجام می‌شود و برای تعدادی دیگر از آن‌ها، تمامی سکه‌ها از قبل به صورت استخراج شده در شبکه قرار می‌گیرند.

ارزهای دیجیتال بر روی فناوری‌ دفترکل توزیع شده ساخته‌ شده‌اند که یکی از محصولات مهم آن، فناوری بلاک چین است. بلاک چین‌های عمومی که اکثر ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها را چه برای افرادی که در شبکه حضور دارند و چه برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کند.

ارز دیجیتال چیست؟