کسب درآمد دلاری رایگان

  • ۰
  • ۰

بدون تردید یکی از مهمترین بخش های یه معامله باینری آپشن قسمت اکسپایر تایم یا زمان انقضاء هر معامله است.

در مورد اینکه چقدر تعیین این اکسپایر تایم مهمه هر چقدر گفته بشه کمه. خیلیا جهت رو درست تشخیص میدن ولی در پایان بازه زمانی باز بودن معامله، تریدشون توی یکی دو پیپ منفی بسته میشه و این یعنی شکست معامله.

هر بروکری اکسپایر تایم های مختلفی ارائه میده که می تونین توی پلتفرم هاشون ببینین. این کار واقعا کمک کنندس چون دست تریدر رو باز میگذارن تا بتونه بر اساس تحلیل خودش و استراتژی که داره یکی از اکسپایر تایم ها را انتخاب کنه.

اکسپایر تایم یا زمان انقضاء

حرکات قیمت الان و روند گذشته بازار بهتون نشون میده که آینده بازار به احتمال قوی به چه سمتی هست. شما به عنوان یک چارتیست حرفه ای می تونید با نگاه کردن به نمودار تشخیص بدین قدرت بازار به چه سمتی هست. ولی اگر اکسپایر تایم کمی بزرگتر از اون چه که مناسبه اون موقعیت هست انتخاب بشه اتفاقی که میفته اینه که تحلیل تون درست بوده و قیمت در جهت پیشبینی حرکت کرده ولی بعد از اون جهت تغییر کرد و معامله همچنان بازه چون هنوز ترید به اکسپایر تایم نرسیده. یا در موقعیت دیگه ای اکسپایر تایم ممکنه کمی کوچکتر از مقدار مناسبش انتخاب شده و بعد از بسته شدن ترید قیمت در همان جهتی که پیشبینی شده بوده حرکت می کنه. میدونم با خوندن این مطلب کمی ناراحت شدید ولی باید واقعیات بازار و قوانینش رو بدونیم چون بازار به شدت بی رحمه!!!

یه نکته مهمی که در تعیین زمان انقضا می تونه نقش مهمی رو ایفا کنه زمان اخباره. شما به عنوان یه تریدر حرفه ای جدای از تحلیل و استراتژیتون نباید از خبر و زمان خبر غافل بشین.

برخی از تریدرهای باینری آپشن برای تعیین اکسپایر تایم از تحلیل فاندامنتال استفاده می کنند. اگر تحلیلشون نشون از این بده که حرکت جاری قیمت موقتیه بازه زمانی کوتاه تری رو برای معامله انتخاب می کنند.

یه خوبی باینری آپشن اینه که خیلی وقتها جهت حرکت قیمت مهم نیست. مهم اینه که قیمت نسبت به قیمت اولیه چه موقعیتی داره. منظورم از خیلی وقتها اینه که مواقعی که قیمت فاصله خوبی از قیمت اولیه گرفته باشه، به هر طرفی که بره مهم نیست. چون قرار نیست که با حرکتش سود ما رو کم یا زیاد بکنه.

در کل در باینری آپشن هر تریدری از هر روشی که استفاده کنه در آخر باید در مورد زمان انقضاء تصمیم گیری کنه و بعد پوزیشن باز کنه. این اکسپایر تایم باعث شده برای عده زیادی  باینری آپشن جذاب بشه و به این بازار رو بیارن و عده ای رو هم در تریدشون در باینری عصبانی کنه !!! در این مطلب توضیح بیشتری برای انتخاب مناسب اکسپایر تایم دادم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی