کسب درآمد دلاری رایگان

  • ۰
  • ۰

ارز های دیجیتال متزلزل کار خود را آغاز کردند اما آمده اند تا بمانند. بسیاری از افرادی که نسبت به این نوع ارز مشکوک بودند، شک خود را رفع کرده و در حال سرمایه گذاری در آن هستند. شما هم که در حال مطالعه این مطلب هستید حتما می خواهید که از قافله جا نمانید و به همین خاطر در حال مطالعه در این حوزه هستید. در این بازار دست به معامله بیت کوین و یا آلت کوین ها بزنید، پتانسیل سودآوری بالا است اما اگر تازه وارد باشید مشکلی در میان است و آن این است که شما مهارت های لازم برای تحلیل نمودار های ارز دیجیتال را ندارید تا سود خوبی بدست بیاورید. اما دلسرد نشوید، همچنان که شما به یادگیری خود ادامه می دهید، با استفاده از ربات های تریدر ارز دیجیتال می توانید به کسب درآمد بپردازید.

این نرم افزار ها برای تحلیل داده های بازار طراحی شده اند و قبل از شروع به کار می توانید آنها را با توجه به استراتژی ها و ترجیحات خود سفارشی کنید. در این مقاله تعدادی از بهترین این نرم افزار ها معرفی می شوند. نرم افزار های زیادی در این فضا وجود دارند و انتخاب آنها برای تازه وارد می تواند مخاطره آمیز باشد. افراد تازه وارد برای انتخاب این ربات ها باید چند عامل را در نظر داشته باشند که در زیر به آنها اشاره شده است:


۱. اعتبار

این عامل در بالای لیست قرار دارد زیرا اعتماد اساس هر کسب و کاری می باشد. رباتی که انتخاب می شود باید متعلق به سایتی معتبر باشد که برای مدت طولانی در این صنعت بوده و نظرات مشتریان در مورد دانش و سرویس آنها مثبت است.

مطالب مرتبط:

چگونه از اندیکاتور باندهای بولینگر برای تحلیل بازار استفاده کنیم؟

۵ اشتباه در مورد گذاشتن حد ضرر (Stop Loss) که باید از آنها اجتناب کرد !!

متوقف کردن حد ضرر (Stop Loss) چیست ؛ ابزاری مناسب در اختیار تریدر !

۲. شفافیت

شما پولی را که به سختی بدست آورده اید صرف معامله بیت کوین و ارز های دیجیتال می کنید و این بدین معنی نیست که می خواهید پول خود را دور بیاندازید. شرکت های معتبر در این زمینه دارای شفافیت لازم هستند و قبل از خریدن اشتراک آنها می توانید به یادگیری و آموزش با استفاده از خدمات فراهم شده توسط آنها بپردازید و حتی بعضی از این شرکت ها بیشتر هم پیش رفته و دارای اشتراک رایگان برای مدتی تعیین شده می باشند که شما می توانید بدون خرج کردن هیچ پولی ابتدا به تست سرویس های آنها بپردازید و اگر مناسب تشخیص دادید، سپس اشتراک آنها را خریداری کنید.

۳. سودآوری

سودآوری نیز بسیار مهم است. اگرچه شرکتی معتبر و شفاف باشد اما سودآور نباشد به درد شما نمی خورد. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که دارای استراتژی های خوب باشد و سطح بالایی از سودآوری را داشته باشد. اگرچه بیت کوین پر نوسان است اما این نباید باعث شود که از این صنعت برحذر باشید بلکه در عوض باید با شرکتی کار کنید که بهترین استراتژی ها و بهترین ربات های ترید را دارد.

۴. تجربه کلی

در این زمینه ما به ویژگی هایی توجه کرده ایم که این پلتفرم ها سوای ویژگی های عمومی که همه فراهم می کنند، اضافه نموده اند. داشتن استراتژی خوب ضروری است اما مهمتر آن است که این استراتژی ها در پلتفرم مناسبی اعمال شوند.

۵. آسانی استفاده

تنها افراد علاقه مند به ترید بیت کوین، برنامه نویسان و متخصصان آی تی نیستند بنابراین رربات های طراحی شده باید برای استفاده آسان باشند و هم تازه واردان و هم افراد با تجربه بتوانند از آن استفاده مورد نظر خود را بکنند. رربات هایی که در این مقاله معرفی شده اند این ویژگی را دارند و کاربر پسند می باشند.

۶. امنیت

بیت کوین خود امنیت بالایی دارد اما این افرادی را از دزدی های خلاقانه و مدرن باز نمی دارد. بنابراین باید امنیت شرکت طراح ربات را در نظر داشت. ربات هایی که در این مقاله معرفی شده اند دارای سطح امنیت بالایی می باشند.

در ادامه مقاله به ذکر ۱۵ مورد از بهترین ربات های تریدر بیت کوین و ارز های دیجیتال می پردازیم.

۱. Cryptohopper

Cryptohopper در این عرصه تازه وارد است اما خیلی سریع پیشرفت کرده است و محبوبیت بدست آورده است. از ویژگی های برجسته این سرویس امکان ترید خودکار می باشد که حتی در زمانی که کامپیوتر خاموش است نیز می توان با استفاده از آن به ترید پرداخت. کار با این پلتفرم بسیار آسان است و دارای سیگنال های خارجی برای کاربران می باشد که کاربران تازه وارد می توانند با اتکا به آن سیگنال ها به ترید خودکار بپردازند، هر چند که امکان ترید دستی هم وجود دارد. Cryptohopper تنها رباتی است که اجازه یک ماه استفاده رایگان را می دهد. این ربات دارای قابلیت  تست استراتژی ها با استفاده از داده های گذشته، پیگیری حد ضرر و سود، پشتیبانی توسط صرافی های زیاد و سطح کاربری خوشایند می باشد. این ربات دارای سه طرح اشتراکی می باشد که طرح اول دارای هزینه ماهانه ۱۹ دلار، طرح دوم ماهانه ۴۹ دلار و طرح سوم ماهانه ۹۹ دلار می باشد.

۲. 3Commas

 

اکثر ربات ها تریدر دارای قابلیت اجرای تنظیماتی می باشند که شما برای آنها فراهم آورده اید اما در بازاری مانند بازار ارز های دیجیتال همواره باید انتظار رویداد های غیر قابل پیش بینی را داشت و در اینجاست که ربات ترید هوشمندی مانند ربات ترید 3Commas سودمند خواهد بود. ممکن است فکر کنید که هیچ ررباتی نمی تواند به اندازه ای هوشمند باشد که خود را با تمامی تغییرات این بازار وفق دهد. بله درست است اما رربات 3Commas دارای قابلیت ردیابی حد سود و ضرر می باشد. در اکثر رربات ها تنها با گذاشتن حد سود و حد ضرر کار تمام می شود و فرضا بعد از رسیدن به حد سود دیگر نمی توان سود بیشتر را تعقیب کرد.

اما آنچه ربات 3Commas را مخصوص کرده این است که چنین ویژگی را دارا می باشد و قبل از فروش دارایی شما به تحلیل بازار می پردازد و در مناسب ترین موقع اقدام به فروش آن می کند. علاوه بر آن، این ربات همه ویژگی های مرسوم مانند تعیین حد سود، حد ضرر و غیره را دارد و بر روی پلتفرمی آنلاین قرار دارد که از هر جا می توان با استفاده از یک اتصال اینترنتی به اکانت خود دسترسی داشت.

این ربات از ۱۳ صرافی از جمله بایننس و بیترکس پشتیبانی می کند. این ربات ۳ بسته اشتراکی را پیشنهاد می دهد که ارزانترین آن ماهانه ۲۲ دلار و گران ترین آن ماهانه ۷۵ دلار می باشد. اگر در صرافی هیوبی (Huboi) اکانت داشته باشید، به طور رایگان می توانید از سرویس های این ربات استفاده نمایید.

۳. Gunbot

استراتژی های زیادی در داخل این ربات تعبیه شده که از جمله آنها می توان Bollinger Band، Ping Pong و Step Gain را نام برد. بسیاری از کاربران فکر می کنند که BB Strategy بهترین است و سود زیادی را برای آنها به همراه دارد.

این ربات دارای سه بسته پیشنهادی است که قیمت های آن ها متفاوت می باشد. ارزانترین این بسته ها قیمت آن ۰.۱ بیت کوین است و گرانترین آنها هم دارای قیمت ۰.۳ بیت کوین است. البته این قیمت ها در معرض تغییر هستند. این ربات از چندین صرافی از جمله بیترکس پشتیبانی می کند. در هنگام کار با این ربات از شما خواسته می شود که به ترید خود توجه زیادی مبذول بدارید زیرا این ربات طوری طراحی شده که نوسانات بازار را تشخیص دهد و زمانی که نوسانات بسیار بالا می رود از شما می خواهد که آن را خاموش کنید.

۴. Zignaly

 

اگرچه این ربات هنوز در ابتدای توسعه است اما یک نسخه آزمایشی از آن موجود است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. نسخه کامل این ربات زمانی که موجود شود دارای کارمزد خواهد بود. از قابلیت های برجسته این ربات توانایی ادغام پیوسته آن با tradingview می باشد. Tradingview دارای API برای صرافی بایننس است و بنابراین با کمک این ربات می توان استراتژی های مختلف را در بایننس پیاده کرد. در آینده طرح هایی برای مشمول کردن صرافی های دیگر نیز وجود دارد.

این ربات دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند نبود محدودیت برای انتخاب جفت ارز های مورد معامله و امکان ویرایش یک پوزیشن باز شده می باشد که در برخی جا ها برای استفاده از این ویژگی ها باید هزینه بیشتری پرداخت کرد و در طرح های گرانتر مشترک شد. این ربات دارای شفافیت زیادی است و شبکه های اجتماعی می توان با آنها در ارتباط بود. هدف تیم توسعه دهنده این ربات این است که برای کاربران سراسر جهان رباتی را فراهم کنند که همه صرافی های برجسته را پشتیبانی کند. این ربات دارای اکوسیستم کاربر پسندی است و در نسخه نهایی آن ویژگی های بیشتری عرضه خواهد شد.

۵. Gekko

 

این رربات همیشه در بالای لیست قرار دارد و محبوب ترین می باشد زیرا رایگان است. این رربات را می توانید از GitHub دانلود کنید. نگران جنبه های فنی آن نباشید زیرا خیلی پیچیده نیست و در یوتیوب ویدیو های زیادی برای راهنمایی در مورد آن وجود دارد. این نرم افزار متن باز است و مرتبا توسط توسعه دهندگان در سراسر جهان بهبود و ارتقا داده می شود. این ربات بسیاری از صرافی ها مانند Bitstamp، Poloniex و Bitfinex را پشتیبانی می کند.

این نرم افزار کاربر پسند و دارای استفاده آسان می باشد و برای تازه واردان در عرصه ارز دیجیتال بسیار مناسب می باشد. این نرم افزار مجهز به نما های اساسی ترید می باشد و دارای قابلیت آزمایش با استفاده از داده های گذشته است. این ربات در اکثر سیستم عامل ها مانند MacOs، لینوکس و ویندوز کاربرد دارد. این ربات از طریق تلگرام، ایمیل و دیگر پلتفرم های اجتماعی شما را در مورد خودش به روز نگه می دارد. اما به یاد داشته باشید که Gekko ربات تریدری با قابلیت انجام معامله های زیاد در زمان کم نیست و در نتیجه معاملات آربیتراژ را انجام نمی دهد.

۶. Kryll.io

 

بازار ارز دیجیتال به حدی پر نوسان است که پیدا کردن زمان مناسب برای شروع سرمایه گذاری در آن دشوار است. این ربات به حل این مشکل کمک می کند. این ربات در ۲۰۱۸ راه اندازی شد و دارای پیشرفته ترین نما ها برای ایجاد استراتژی ترید کاربران می باشد. این ربات نیاز به تجربه برنامه نویسی و دانش فنی ندارد. این پلتفرم دارای ابزار های ساده و قدرتمندی است که خلاقیت شما را تقویت می کنند. این ربات دارای قابلیت ویرایش انعطاف پذیر می باشد و قابلیت های نامحدودی دارد.

این ربات بلاک های زیادی را ارائه می دهد که می توانند به همدیگر مرتبط شوند. از جمله این بلاک ها می توان اپراتور های منطقی، شاخص های بازار، تحلیل تکنیکال بهبود یافته و غیره را نام برد. به مرور زمان این ربات تکامل پیدا کرده و عملکرد های زیادی به آن اضافه خواهد شد که بعضی از آنها مانند تحلیل احساسات بر اساس هوش مصنوعی می باشد.

در این ربات می توانید استراتژی های خود را با استفاده از داده های قبلی آزمایش کنید که برای این کار می توانید داده های تا چهار سال قبل را مورد استفاده قرار دهید. اگر مایل به ایجاد استراتژی نیستید می توانید از بازار استفاده کنید. بازار خالقان پلتفرم و کاربران را به هم متصل می کند. به طور ساده می توانید استراتژی مناسب خود و جفت ارز مورد نظر را انتخاب کنید و ربات خودش بقیه کار ها را برای شما انجام می دهد.

از جمله مزایای این ربات می توان ویرایش استراتژی راحت و بدون نیاز به کدگذاری، امکان آزمایش استراتژی ها بر روی داده های گذشته، کارمزد پایین ۱ درصد سرمایه اصلی در ماه، عدم نیاز به اجازه دادن به واریز و برداشت از طریق API، امکان زیر مجموعه گیری و امکان پست استراتژی های خود و کسب درامد از آنها را نام برد.

۷. Zenbot

این رربات هم مانند Gekko رایگان و متن باز است. این ربات از قابلیت هوش مصنوعی بهره گرفته و در نتیجه امکان آربیتراژ و انجام معامله های زیاد در زمان کم را دارا می باشد. این ربات برای اکثر سیستم عامل ها موجود است و با توجه به ترجیحات کاربر می تواند تنظیم شود. علاوه بر این، این ربات می تواند چندین ترید را به طور همزمان انجام دهد. این ربات در حال حاضر بسیاری از صرافی های اصلی مانند بترکس، Kraken و غیره را پشتیبانی می کند که توسعه دهندگان آن هنوز هم بر روی آن کار می کنند و در حال بهبود آن هستند. قرار است که این ربات در آینده صرافی های بیشتری را پشتیبانی کند.

۸. Haasbot

این ربات تریدر در اوایل ۲۰۱۴ توسط HassOnline ایجاد شد. این ربات توسط بسیاری از صرافی های بیت کوین از جمله Bitfinex، Poloniex، BTCC، Huobi، Kraken، Gemini و GDAX پشتیبانی می شود. با استفاده از این ربات می توان علاوه بر بیت کوین، آلت کوین ها را نیز در صرافی های گوناگون ترید کرد. در حالی که این ربات برای تحلیل اطلاعات بازار برای کاربران طراحی شده اما برای اجرای ترید نیازمند ورودی هایی می باشد. این ربات را می توان سفارشی کرد و با تعدادی از ابزار های تکنیکال مجهز نمود. با استفاده از این ابزار ها، این ربات می تواند به پیش بینی الگو ها بپردازد که این برای موفقیت در ترید بیت کوین بسیار با ارزش می باشد. برای رسیدن به نتایج مطلوب باید از دوره های آموزشی این ربات استفاده کرد. هزینه این ربات برای سه ماه ۰.۳۲ بیت کوین می باشد.

۹. Crypto Trader

یکی از محبوب ترین ربات های تریدر ارز دیجیتال در میان تریدر هاست و اکثرا مبتنی بر کلود است و این یعنی نیاز به نصب بر روی کامپیوتر فیزیکی ندارد و برای رسیدن به نتایج رضایت بخش می تواند توسط کاربر تنظیم شود. تنظیمات ترید الگوریتمی ربات را می توان در عرض چند دقیقه انجام داد. این تنظیمات آسان هستند و یک تازه وارد با کمی راهنمایی می تواند از خم و چم کار را یاد بگیرد.

این ربات دارای ویژگی ارزشمند مبادله استراتژی ها با دیگر تریدر ها می باشد و همچنین می توان با استفاده از داده های قبلی بازار به آزمایش استراتژی ها پرداخت. این ربات توسط صرافی هایی مانند Bitstamp، BTCC و Coinbase پشتیبانی می شود.

۱۰- BTC Robot

این ربات از جمله اولین ربات های تریدر این صنعت است و از پیشتازان این عرصه می باشد. برای سیستم عامل های مختلف می توان این ربات را دانلود کرد اما هزینه آن برای سیستم عامل ها متفاوت می باشد. فرضا انتظار می رود برای MacOs از ویندوز هزینه بیشتری پرداخت کنید. نصب این ربات و استفاده از آن آسان است. اما بعضی افراد ابراز داشته اند که تعدادی از جزئیات فنی این ربات چالش برانگیز می باشد. با این وجود، اکثرا سود خوبی از این ربات ایجاد شده است. این ربات یک دوره آزمایشی با سیاست برگشت پول تا ۶۰ روز را دارد.

۱۱- Leonardo

این ربات جدید می باشد و توسط صرافی های Huobi، OKCoin، Bitfinex، Bittrex و Poloniex پشتیبانی می شود. توسعه دهندگان مدام در حال تغییر و بهبود این ربات هستند و می توان انتظار داشت که در آینده صرافی های متعددی این ربات را پشتیبانی کنند. این ربات دارای دو استراتژی ترید می باشد که این دو استراتژی Margin Maker و Ping Pong می باشند. این ربات تا به حال از لحاظ طراحی و گرافیک بهترین ربات بوده است. این ربات را کاملا می توان سفارشی نمود. در ابتدا هزینه این ربات ۰.۵ بیت کوین برای هر ماه بود اما حالا این هزینه ۱۲۹ دلار می باشد.

۱۲. Autonio

وقتی صحبت از ربات های تریدر می شود تنها تعداد کمی از آنها مانند ارز های دیجیتال بر روی یک پلتفرم غیر متمرکز ایجاد شده اند. توسعه دهندگان Autonio مطمئن هستند که ربات آنها باید در این لیست جای بگیرد. تمامی زیر ساخت این ربات بر روی یک پلتفرم غیر متمرکز ساخته شده و کسی و یا نهادی مسئول این ربات نیست. کاربران آزادند تا به بررسی شفافیت این برنامه بپردازند. این ربات برای تریدر های خرد و حرفه ای مناسب بوده و در آن ویژگی هایی برای ایجاد سیگنال های مختلف ترید تعبیه شده است. دسترسی کامل به اندیکاتور های تکنیکال از طریق این ربات ممکن است و تریدر ها می توانند نهایت استفاده را از آنها ببرند.

در این ربات بازاری برای اشتراک استراتژی ها وجود دارد و اگر فردی قادر به تنظیم الگوریتم خود نباشد، می توانند از این استراتژی ها استفاده کرده و از همان روز اول ترید را شروع کند. این ربات دارای یک توکن داخلی بنام NIo می باشد که بر اساس بلاک چین اتریوم است و از الگوریتم ERC-20 استفاده می کند. این توکن را می توان از صرافی های برجسته مانند بیترکس خرید و کل کاربرد پلتفرم Autonio بر محور این کوین می باشد.

استفاده از این ربات رایگان نیست و ماهانه حدود ۵۰ دلار هزینه دارد. این ربات را می توان برای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، لینوکس و MacOS به کار برد و حتی برای اندروید و موبایل هم می توان آن را دانلود کرد.

۱۳. CoinBot

یک ربات متن باز است که تریدر ها با اجاره آن می توانند به طور روزانه ترید های اتوماتیک داشته باشند. در وبسایت رسمی این ربات توضیحات کاملی در مورد الگوریتم های به کار رفته در این ربات به همراه صفحه Github آن آورده شده است. این ربات ویژگی هایی دارد که باعث محبوبیت آن شده است. این ربات یک برنامه کمسیون چند لایه دارد و یکی از سودآورترین سرویس های کرایه ای جهان است. این ربات دارای قابلیت زیر مجموعه گیری است و با معرفی افراد دیگر به این ربات می توان به کسب کمسیون پرداخت.

تمامی این پلتفرم مبتنی بر کلود است که این یعنی نصب برنامه بر روی هیچ ابزاری لازم نیست. شفافیت بی نظیر از دیگر ویژگی های این ربات می باشد که تمامی اطلاعات در مورد این ربات و تیم آن را می توان در وبسایت آنها مشاهده کرد. با توجه به اینکه این برنامه متن باز است، کد آن را می توان برای کسب نتایج بهتر تنظیم کرد. سیستم زیر مجموعه گیری آن دارای کمسیون تا ۵۰ درصد می باشد و این تبدیل به روش موثری برای بازار یابی شده است. این ربات انواعی دارد و با توجه به استراتژی ترید خود می توانید نوع جسور، معتدل و یا محافظه کار آن را دانلود کنید.

این برنامه دارای سرویس هایی اضافی می باشد که می توان آنها را خرید. کاربران می توانند برای سرویس های اضافی دستیار تلگرام، ربات آربیتراژ و تحلیلگر اجتماعی هزینه پرداخت کنند. هر یک از این سرویس های اضافی ارزش هزینه پرداخت شده را دارند. این ربات به طور خودکار وقتی که ضرر به ۱۰ درصد برسد برای فرد پیام ارسال می کند و کاربر می تواند معامله را کنسل کند.

۱۴. Margin.de

وقتی که صرافی BTC-E در سال ۲۰۱۸ بسته شد، کاربران یکی از بهترین ربات های تریدر را از دست دادند که این ربات LeonArdo بود. اما این ربات توسط Margin جایگزین شد و باعث شد که کاربران بتوانند از یک سطح کاربری راحت مانند ربات قبلی دوباره استفاده کنند. Margin از LeonArdo سبقت گرفت و دارای ویژگی های بیشتری برای ترید ارز های دیجیتال می باشد. استراتژی های موثری به اکوسیستم این ربات اضافه شده است و امنیت قوی تری نیز برای محافظت از دارایی های کاربران فراهم شده است.

بسیاری از صرافی های برجسته از جمله بایننس و بیترکس این ربات را پشتیبانی می کنند. رربات LeonArdo دارای حق العمل زیادی بود و قیمت استفاده از آن ۰.۵ بیت کوین بود اما از وقتی که Margin جایگزین شده، قیمت بسیار پایین آمده است. استفاده از این ربات در حال حاضر از پرداخت ۸۹ دلار برای همیشه شروع می شود که دارای محدودیت ۱۰۰۰۰ دلار برای هر صرافی می باشد. اگر مایل به نگهداری مبلغ بیشتری در هر صرافی هستید باید طرح خود را ارتقا دهید.

این ربات دارای یک بسته استاندارد است که ۱۶۹ دلار هزینه دارد که دارای ربات های نا محدود و همه اندیکاتور های تکنیکال فراهم شده توسط سیستم می باشد. اما این طرح نیز با محدودیت مقدار پول برای هر صرافی مواجه است و این بار این محدودیت ۱۰۰۰۰۰ دلار برای هر صرافی می باشد. آخرین بسته یک پلن حرفه ای است که هزینه آن ۱۹۹۹ دلار است اما دارای API های متعدد در صرافی های پشتیبانی شده، همه اندیکاتور های تکنیکال، ربات های نامحدود و عدم محدودیت مقدار نگهداری شده در هر صرافی می باشد. کاربران می توانند این هزینه را با روش های مختلفی مانند Visa، مستر کارت، پی پال و BitPay بپردازند. آموزش هایی آنلاین برای هر طرح موجود است که به کاربران کمک می کند استراتژی ها را بهتر درک کرده و مورد استفاده قرار دهند.

۱۵. CWE

یکی از بهترین ربات های تریدر در این عرصه است و دارای سیستم زیر مجموعه گیری می باشد که البته اجباری نیست و کاربران به دلخواه خود برای کسب کمسیون می توانند از آن استفاده کنند. یکی از خوبی های این برنامه این است که پول خود را به ربات نمی سپارید بلکه از طریق API صرافی مورد نظر است که ربات به ترید برای شما می پردازد. گزینه برداشت از طریق API را می توان برای این ربات خاموش کرد. این ربات برای بایننس از تمامی آلت کوین های موجود جهت ترید پشتیبانی می کند. علاوه بر بایننس، این ربات صرافی های دیگری هم مانند بیترکس، OKex و Hitbtc را پشتیبانی می کند.

این ربات با بیت کوین ترید می کند، در نتیجه باید بیت کوین را به اکانت خود اضافه نمایید. اما بعد از این می توانید کوین هایی را انتخاب کنید که ربات با آنها ترید کند. شما می توانید تا ۱۵ آلت کوین را انتخاب کنید و ربات قادر به مدیریت آسان آنها خواهد بود. شما کنترل کامل بر همه ترید هایی که ربات به طور همزمان انجام می دهد، خواهید داشت. امکان فروش در ترید هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک وجود دارد. به طور متوسط این ربات تقریبا 2 درصد سود را برای هر ترید فراهم می کند.

۱۶. USI Tech (هشدار کلاه برداری)

این رربات در اصل برای ترید فارکس طراحی شده است اما دارای بسته هایی برای بیت کوین هم می باشد که با یک سری تنظیمات اولیه می توان آنها را شروع کرد. شما به عنوان کاربر تسلطی بر این ربات ندارید و تنها از آن سود خواهید برد. به عنوان مشتری می توانید طرح سرمایه گذاری بیت کوین خود را انتخاب کنید که حدودا روزانه می توانید ۱ درصد کل سرمایه خود سود بدست بیاورید. ما این پلتفرم را توصیه نمی کنیم زیرا به نظر یک طرح پونزی رایج می رسد. این ربات تنها برای هشدار در این لیست آورده شده است.

نتیجه گیری

ارز دیجیتال در حال حاضر در مرکز توجه قرار دارد و دارای آینده خوبی می باشد. ترید ارز های دیجیتال ممکن است در ابتدا برای تازه وارد ها گیج کننده باشد اما به مرور به آن عادت می کنند و جزئیات کار را یاد می گیرند. با توجه به اینکه ربات های زیادی در این فضا وجود دارد، باید تحقیق خود را انجام دهید و مطمئن شوید که از یک ربات ترید معتبر و قابل اعتماد استفاده می کنید.

آیا ربات های رایگان ترید بیت کوین واقعی هستند؟

اگرچه بسیاری از ما به چیز های رایگان که سود آور باشند مشکوک هستیم اما تعدادی از ربات های متن باز وجود دارند که می توانید به طور رایگان از آنها استفاده کنید. Zenbot و Gekko دو تا از محبوب ترین ربات های رایگان هستند که البته استفاده و تنظیم آنها نیازمند مقداری مهارت فنی است. توصیه می شود که در ابتدا از عضویت رایگان یک ماهه Cryptohopper استفاده کنید تا تصویری کلی از این فضا برای شما فراهم شود و همچنین این ربات نیاز به نصب بر روی هیچ دستگاه و کامپیوتری ندارد و برای شروع بسیار مناسب و کاربر پسند می باشد.

ربات های ترید بیت کوین چگونه کار می کنند؟

این ربات های تریدر مجموعه ای از پارامتر ها و شاخص ها را ارائه می دهند که با کنار هم قرار دادن آنها می توان به سیگنال های خرید و فروش دست یافت. این ربات ها در واقع حدس مبتنی بر دانش خالق آنها در باره آینده و رفتار بازار است. با محبوبیت روز افزون بیت کوین، ترید آن هم بیشتر گسترش پیدا خواهد کرد و همچنین ربات های کلاه بردار بیشتری نیز وارد فضا خواهند شد که با در نظر گرفتن مطالب ذکر شده در این مقاله و رربات های معرفی می شده، توان دور ماندن از آنها را خواهید داشت.


مزیت های ربات های تریدر


بهبود کارایی

با استفاده از این ربات ها خطا های انسانی به حداقل می رسد. شما می توانید به زندگی روزمره خود بپردازید و ترید را بر عهده این ربات ها بگذارید. با استفاده از این ربات ها می توانید همزمان به تحلیل دارایی ها در بازار های مختلف بپردازید. با استفاده از این ربات ها می توانید در صرافی های مختلف و با کوین های مختلف کار کنید. به طور خلاصه می توان گفت که این ربات ها سود را با توجه به حضور همیشگی خود در بازار به حداکثر می رسانند.

افزایش سرعت

سرعت ربات ها برای انجام محاسربات و بازیابی فرمول های مختلف بسیار سریعتر از انسان می باشد و بنابراین زمانی که اوضاع برای ترید مناسب باشد، این ربات ها سریعا تشخیص داده و اقدام می کنند. گاها سرعت تغییرات بازار بسیار زیاد است و سرمایه گذاران قادر به واکنش مناسب نیستند. مزیت این ربات ها این است که همیشه کار می کنند و بسیار سریعتر از انسان ها می باشند.

عدم وجود احساسات

از جمله مزیت های این ربات ها این است که دخالت احساسات را تقریبا به صفر می رسانند. این ربات ها به دلیل اینکه مانند انسان ها پایبند به احساسات نیستند، بهتر و دقیق تر از استراتژی ها و قوانین پیروی می کنند. برای این ربات ها شک و سوالی مطرح نیست و دچار نا امیدی نمی شوند و این ترید اتوماتیک نوعی نظم را نیز در پیروی از یک طرح ترید به طور کامل ایجاد می کند.


مضرات استفاده از ربات های تریدر


مناسب نبودن برای تریدر های مبتدی

زمانی که تریدر های تازه کار شروع به معامله می کنند، اشتباهات بسیاری مرتکب می شوند و به مرور از این اشتباهات درس می گیرند اما اگر این تریدر تازه وارد تنها با ربات کار کند، فقط استفاده از ربات و تنظیم آن را یاد می گیرد که این اصلا کافی نیست. برای اینکه ربات ها سودآور باشند باید افراد ماهری در پشت آنها باشند. علاوه بر این، چنین رربات هایی بسیار گران می باشند.

نیاز به نظارت انسانی

به طور ایده آل می توان گفت که این ربات های تریدر کل روز را بدون دخالت انسان کار می کنند اما این درست نیست. در عمل امکان خطا های مکانیکی مانند مسائل مربوط به اتصال، قطع برق و خرابی کامپیوتر ها مطرح است. گاهی اوقات ارتباط اینترنتی ضعیف است و این منجر به از دست رفتن یک سفارش می شود.

مشکلات امنیتی

سر و کار داشتن با ربات های کریپتو گاهی اوقات به دلیل مسائل امنیتی زیر می تواند خطرناک باشد:

  • ربات ها را می توان هک کرد.
  • ربات ها می توانند داده های اکانت یک فرد مهم را کپی کنند و آن را به یک شخص ثالث بفرستند.

هشدار مهم

استفاده از پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده کاملا بر عهده کاربر میباشد و این مطلب توصیه نامه یا پیشنهاد سرمایه گذاری از طرف ما محسوب نمیشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی