کسب درآمد دلاری رایگان

  • ۰
  • ۰

در مقالات قبلی خود راجع به اینکه بیت کوین چیست و چه مزیت‌هایی دارد صحبت کردیم و به این موضوع اشاره کردیم که این ارز رمزنگاری شده با داشتن ویژگی‌های زیادی نسبت به پول رایج، قابلیت این را دارد که در آینده جایگزین آن شود. در این مقاله سعی داریم به شما آموزش دهیم چگونه می توان بیت کوین خریداری و در صورت لزوم آن را بفروشیم.

بیت کوین هیچ نهاد مرکزی ندارد و هیچ دولت یا کشوری اداره کننده آن نیست. بنابراین مردم در تمام دنیا راه‌های تقریبا یکسانی برای خرید آن خواهند داشت. اجازه دهید تا ابتدا با روش‌های کلی خرید بیت کوین آشنا شویم و سپس راه‌های کمی خاص تر که در ایران می‌توان از آن استفاده کرد را به شما معرفی کنیم.

در مقاله راه‌های نگه داشتن بیت کوین به این نکته اشاره کردیم که می‌توان به روش‌های مختلفی مانند استفاده از کیف پول کاغذی، کیف پول سخت افزاری و اکسچنج‌ها از بیت کوین خود محافظت کنید. هر کدام از این راهکارها معایب و نقاط ضعف خود را دارد که برای اطلاعات بیشتر در این زمنیه می‌توانید به مقاله انواع کیف پول بیت کوین مراجعه کنید.

خرید بیت کوین به صورت مستقیم

اولین راه خرید بیت کوین، استفاده از سایت localbitcoins.com است. در این سایت می توانید با واحد پول ریال، مستقیما بیت کوین خریداری کنید. در این سایت، نه تنها ریال، بلکه اکثر واحد های پولی موجود است و نیازی نیست برای مثال پول خود را به دلار و سپس به بیت کوین تبدیل کنید.

خرید بیت کوین با پول فیات از اکسچنج

برخی از اکسچنج‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال علاوه بر قابلیت تبدیل خود ارزهای دیجیتال به یکدیگر (برای مثال تبدیل بیت کوین به اتریوم)، قابلیت تبدیل پول فیات ( دلار، پوند، یورو، لیر، یوان، ین، وون و…) به ارزهای دیجیتال را نیز دارند. یعنی در این اکسچنج ها با ساختن یک اکانت، پول خود را به بیت کوین و دیگر ارزها تبدیل می‌کنید. می توان گفت نحوه کارکرد آنها مانند یک صرافی آنلاین میباشد. تعداد این صرافی‌ها و واحد‌های پولی که پشتیبانی می‌کنند زیاد است. در ادامه بعضی از اکسچنج‌هایی که می‌توان با استفاده از پول فیات از طریق آن‌ها بیت کوین خرید و فروش کرد را معرفی می‌کنیم:

دلار

(آمریکا)

یورو

(اتحادیه اروپا)

پوند

(انگلیس)

لیر

(ترکیه)

یوان

(چین)

ین

(ژاپن)

وون

(کره)

 Bitfinex  Kraken  CoinsBank  Bithesap  TOPBTC  bitFlyer  Korbit
 Bitstamp  CoinsBank  Coinroom  Paribu  OEX  BTCBOX  Bithumb
 GDAX  Bitstamp  Coinfloor  Sistemkoin  CoinTiger  Bitbank  Coinone
 Kraken  Bitfinex  GDAX
 Fatbtc  Zaif  Upbit
 Gemini  GDAX


 Fisco  GOPAX
 Simex  Exmo


 Quoine

 

خرید بیت کوین در ایران

اما در ایران علاوه بر اینها، راه‌های دیگری برای خرید بیت کوین وجود دارد. وب‌سایت‌هایی برای اینکار وجود دارد که با شما با باز کردن حساب در آنها و انجام کارهایی مانند احراز هویت و اطلاعات، میتوانید بیت کوین خریداری کنید. کانال‌های تلگرامی زیادی نیز برای اینکار باز شده که شما می توانید با انجام همین روند، خرید خود را انجام دهید.

در نهایت هم آخرین راه شما، خرید از شخصی است که بیت کوین دارد. پیدا کردن این افراد فروشنده نیز کار خیلی سختی نیست و با عضو شدن در چند کانال و گروه و پیدا کردن جامعه بیت کوینی در ایران، می‌توانید خرید یا فروش خود را انجام دهید و از این پس شما هم به این جامعه ملحق شدید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی